Инклюзивті білім берудің теориялық аспектілерін зерттеу, оны жүзеге асыру жағдайларын біздің мектептің мүмкіндіктерімен байланыстыру.

  • Басты бет
  • Инклюзивті білім берудің теориялық аспектілерін зерттеу, оны жүзеге асыру жағдайларын біздің мектептің мүмкіндіктерімен байланыстыру.

      Мектебімізде 13.11.2020 жылы қашықтықта «Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі» тақырыбында педагогикалық кеңес өткізілді.

Педагогикалық кеңес мақсаты : Инклюзивті білім берудің теориялық аспектілерін зерттеу, оны жүзеге асыру жағдайларын біздің мектептің мүмкіндіктерімен байланыстыру.

Күн тәртібінде төмендегі мәселелер талқыланды.
1.Инклюзивті білім беру принциптерін жүзеге асыру-заман талабы/ Исмайлова Ж.Б.
1.1. Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру/ логопед Кунарбекова К.
1.2. Инклюзивті білім беретін мектептерде психологиялық қолдаудың рөлі/ жантанушы Сыздыкова Д.Б.
1.3.Инклюзивті оқыту-балалардың тең құқығын анықтайды/
9 «ә»сынып жееткшісі Есенова Э.
1.4. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың ерекшеліктері/ физика пәні мұғалімі Көптілеу М.
2. 2020-2021 оқу жылында қашықтықтан және кезекші  сыныптарда оқыту бойынша 1 тоқсанның үлгерім нәтижесі.
/ Орынбаева Ж.Т., Исмайлова Ж.Б.

0 комментариев
Inline Feedbacks
Пікірлерді көрсету