Жаңалықтар

ҚҰРМЕТТІ АТА-АНАЛАР!

Су айдындарындағы балалардың өмір қауіпсіздігі көптеген жағдайларда тек сізге ғана байланысты!

Ыстық ауа райының басталуына байланысты, жазғы кезеңде балалардың су айдындарында өлуіне жол бермеу мақсатында сізге: табиғи және жасанды су айдындарындағы тәртіп ережелері туралы және олардың бұзылу салдары туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу туралы өтініш білдіреміз. Бұл сіздің балаңыздың судағы қайғылы оқиғалары жайында ескерткеніңіз, осыған сіздің балаңыздың өмірі байланысты.

Суға шомылуға қатаң тыйым салынады:

  • ересек адамдардың қадағалауынсыз;
  • бейтаныс жерлерде;
  • үрлемелі матрацтарда, камераларда және басқа да жүзу құралдарында (ересектердің қадағалауынсыз);

Келесі ережелерді сақтау қажет:

  • Суға кірмес бұрын, бірнеше жеңіл жаттығуларды орындау арқылы жаттығу жасаңыз.
  • Судың температурасы дене үшін қолайлы (белгіленген нормадан төмен емес) екеніне көз жеткізіңіз.
  • Су айдынының тереңдігі жеткіліксіз болғанда суға басымен төмен сүңгуге болмайды.
  • Суға түсу ұзақтығы-30 минуттан артық емес, судың температурасы төмен болғанда-5-6 минуттан артық емес
  • Табиғи су айдынында суға шомылу кезінде белгіленген қоршау белгілерінен ары қарай жүзбеу, моторлы қайықтарға және басқа да жүзу құралдарына жақын жүзбеу қажет.
  • Қызып кетпес үшін жағажайда бас киімде демалыңыз.
  • Жөнсіз қауіп-қатерге, судағы орынсыз іс-әрекеттерге жол бермеңіз.

    ЖАДЫНАМА

    Егер адам суға батып жатса:

    • Бірден бар даусыңызбен: «Адам батып барады» деп көмекке шақырыңыз.
    • Құтқарушылар мен «жедел жәрдем» шақыруын сұраңыз.
    • Суға батып бара жатқан адамға жіп байланған құтқару шеңбері лақтырыңыз, жіптің бір басы сізде болсын.
    • Егер жақсы жүзе алсаңыз киіміңізді және аяқ киіміңізді шешіп, суға батып бара жатқан адамға дейін жүзіп барыңыз. Онымен сөйлесіңіз, егерде жауап айтса, оған тірек ретінде иықты батыл қойып, жағаға дейін жүзуге көмектесіңіз. Егер суға батушы үрейде болса, сізді ұстап, суға батырып жатса, күш қолданыңыз. Егер суға батушы сізде жібермесе, терең тыныс алып, құтқарушыны өзіне тарта отырып, су астына сүңгіңіз. Ол сізді міндетті түрде босатады. Егер суға батушы ессіз болса, шашынан ұстап, оны жағаға дейін тасымалдауға болады.

    Егер сіз өзіңіз суға батып жатсаңыз:

    • Үрейленбеңіз.
    • Егерде үстіңізде артық киім болса бәрін шешіп тастаңыз. Бар дауысыңызбен көмекке шақырыңыз.
    • Арқаңызды суға қаратып бұрылыңыз, қолыңызды кең жайып, босаңсытып, бірнеше терең дем алыңыз.

    Шомылуға барар алдында өзіңізбен бірге түйреуіш алуды ұмытпаңыз. Егер суда  бұлшық еттер тырысса, ол сізге көмектеседі. Егер аяғыңыздың бұлшық еттері тырысса, ал түйреуіш жоқ болса, бірнеше рет бұлшық етті қысыңыз. Егер бұл көмектеспесе, аяқтағы үлкен саусақты алыңыз және оны күрт түзетіңіз. Жағаға жүзіңіз.

    Сіз су жұтып қойсаңыз:

    • үрейленбеңіз, арқаңызды толқын ескен жаққа бұруға тырысыңыз;
    • қолыңызды кеудеңіздің төменгі бөлігіне бүгіңіз және қолыңызбен көмектесіп, бірнеше рет дем шығарыңыз;
    • содан кейін мұрынды судан тазартып, бірнеше жұтқыншақ қозғалыстар жасаңыз;
    • дем алуды қалпына келтіріп, ішке жатыңыз және жағаға қозғалыңыз;
    • қажет болған жағдайда адамдарды көмекке шақырыңыз.

ЖАДЫНАМА

Суға батқан кезде көмек көрсету ережесі:

  1. Зардап шеккен адамды бетпен төмен бұрып, басын жамбасынан төмен түсіру.
  2. Ауыз қуысын тазарту.
  3. Тілдің тамырына күрт басу.
  4. Құсу және жөтел рефлекстері пайда болғанда-тыныс алу жолдары мен асқазаннан суды толық алып тастауға қол жеткізу.
  5. Егер құсық қозғалыстары мен пульсі болмаса-арқаға қойып, реанимацияға кірісу (жасанды тыныс алу, жүрекке тікелей емес массаж). Өмір белгілері пайда болғанда-бетін төмен бұрап, өкпе мен асқазаннан суды алып тастау.
  6. «Жедел жәрдем»шақырыңыз.

Егер адам суға батқан болса, оны тереңнен табуға, содан кейін өмірге қайтаруға тырыспаңыз. Егер суға батып кеткен адам суда 6 минуттан артық болмаса, мұны жасауға болады.

ЗАРДАП ШЕГУШІНІ НАЗАРСЫЗ ҚАЛДЫРУҒА БОЛМАЙДЫ (КЕЗ КЕЛГЕН УАҚЫТТА ЖҮРЕК ТОҚТАУЫ МҮМКІН)

ЕГЕР ҚҰТҚАРУ ҚЫЗМЕТІН ШАҚЫРУ МҮМКІНДІГІ БОЛСА, ЗАРДАП ШЕГУШІНІ ӨЗ БЕТІМЕН ТАСЫМАЛДАУ.

Есіңізде болсын! Тек судағы қауіпсіздік шараларын мүлтіксіз сақтау ғана қайғыға жол бермейді.


ЖАД
ЫНАМА

СУДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ.

Су айдындары жылдың кез келген уақытында қауіпті болып табылады. Жазда олар суға шомылу және жүзу құралдарын пайдалану кезінде қауіпті. Қауіп көбінесе қатты ағыс (соның ішінде су асты), тереңдіктер және су асты бұлақтары бар жерлерде болады.

Жазда су айдындарында белгілі бір қауіпсіздік ережелерін сақтау керек.

Біріншіден, осы мақсатқа арнайы жабдықталмаған бейтаныс жерлерде шомылудан аулақ болу керек.

Екіншіден, суға шомылу кезінде тыйым салынады:

  • суға шомылу аймағының шегінен тыс жүзуге болмайды;
  • өтіп бара жатқан кемелерге, қайықтарға, гидроциклдерге жақындауға болмайды;
  • сүңгіп және ұзақ уақыт су астында болуға;
  • бейтаныс орындарда суға, айлақтардан және т. б. осы мақсаттар үшін бейімделмеген ғимараттардан суға секіруге;
  • ұзақ уақыт суық суда болуға;
  • аш қарынға шомылуға;
  • суда бір-бірін итеру секілді ойындар ойнауға;
  • тақтайларда, жатақтарда, бөренелерде, үрлемелі матрастарда және камераларда жүзуге (жүзіп жүзу нормасының шегінен тыс);
  • жалған дабыл қағуға;
  • иттерді және басқа да жануарларды өзімен бірге алып келуге.

ЕГЕР ЖҮЗУ ДАҒДЫСЫ БОЛМАСА, ШОМЫЛУ АУМАҒЫНЫҢ ШЕГІНЕН ТЫС ЖҮЗУГЕ БОЛМАЙДЫ, БҰЛ ӨМІР ҮШІН ҚАУІПТІ.

Жазғы кезеңде су айдындарындағы қауіпсіздік туралы жадынама Судағы жүріс-тұрыс

Көптен күткен шомылу маусымы басталды. Жүздеген тұрғын демалыс күндері суға жақындайды. Таза ауа, күн, шомылу тек көңілді ғана емес, сонымен қатар денені шынықтырудың жақсы құралы болып табылады. Сонымен бірге су үнемі адам өміріне қауіп төндіреді. Есіңізде болсын: мас күйінде суға түсу қайғылы оқиғаға әкелуі мүмкін!

— Суға шомылу кезінде тыйым салынады:

  1. Бейтаныс жерлерде, көпірлер мен бөгеттердің астында жүзуге.
  2. Су түбінің тереңдігі мен рельефін білмей биіктіктен сүңгуге.
  3. Қоршаулар мен бөгеттердің артында жүзіп кетуге.
  4. Қайықтар және басқа жүзетін құралдарға жақындауға.
  5. Қайықтан, катерлерден, айлақтардан суға секіруге.
  6. Суда ойнау кезінде бір-бірінің қол және аяқтарынан ұстауға.

Суда немесе жағалау сызығында болғанға дейінгі уақытта ішімдік ішуден аулақ болыңыз. Алкоголь тепе-теңдік сезімін, қозғалыс үйлесімділігін және өзін-өзі бақылауды нашарлатады.

Жүзе алмайтын адамдарға арнайы жабдықталған жерлерде, тереңдігі 1-2 метрден аспайтын жерлерде ғана шомылуға рұқсат етіледі!

«Суға шомылуға тыйым салынады!» жазуы бар су объектілерінде шомылуға қатаң тыйым салынады.

Есіңізде болсын! Судағы қауіпсіздік шараларын мүлтіксіз сақтау ғана қайғыға жол бермейді.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *